آبی دل
آبی دل

خنده را معنای سر مستی مدان،آنکه میخندد غمش بی انتهاست


ای خدا...

 عکس   شعر ،متن عاشقانه و عکسهای رمانتیک مخصوص عاشقان دلشکسته

 

ای خدای مهربون دلم گرفته

با تو شعرام همگی رنگ بهاره با تو هیچ چیزی دلم کم نمیاره

وقتی نیستی همچیم تیره و تاره کاش ببخشی تو خطاهم رو دوباره

ای خدای مهربون دلم گرفته از این ابر نیمه جون دلم گرفته از زمین و آسمون دلم گرفته

آخه اشکام رو ببین دلم گرفته تو خطاهام رو نبین دلم گرفته تو ببخش فقط همین دلم گفته

توی لحظه های من شیرین ترینی واسه عشق و عاشقی تو بهترینی

کاش همیشه محرم دل تو باشم تو بزرگی اولین و آخرینی

 عکس   شعر ،متن عاشقانه و عکسهای رمانتیک مخصوص عاشقان دلشکسته

 

ای آسمان زیبا امشب دلم گرفته از های و هوی دنیا امشب دلم گرفته

یک سینه غزق مستی دارد هوای باران از این خراب رسوا امشب دلم گرفته

امشب خیال دارم تا صبح گریه کنم شرمنده ام خدایا امشب دلم گرفته

خون دل شکسته بر دیدگان تشنه باید شود هویدا امشب دلم گرفته

ساقی عجب صفایی دارد پیاله ی تو پر کن به جان مولا امشب دلم گرفته

گفتی خیال بس کن فرمایشت متین است فردا به چشم اما امشب دلم گرفته

 عکس   شعر ،متن عاشقانه و عکسهای رمانتیک مخصوص عاشقان دلشکسته

 

دلم تنگه……..
                     دلم گرفته …………
                                      دلم گریه می خواد ……….      

آری دلم گرفته٬ از این روزگاران بی فروغ ! از این تکرارهای ناپایان !

دلم گرفته از این همه کینه …. این همه دروغ !

از این مردمان نا مهربان و بی وفا دلم گرفته …….

دلم برای کوچه پس کوچه های مهربانی ها تنگ است !

دلم تنگ است برای کودکی ام که پاورچین پاورچین روی سنگفرش های زندگی بی دغدغه قدم می زدم !

دلم برای دلتنگی های شیرین و انتظارهای کشنده تنگ است…!

نمی دانم کدامین نامهربان ٬ خواب را از دیدگانم دزدید که

اینگونه در حسرت و دلتنگ خواب شیرینم سرگردانم ؟!

دلم گرفته ! دلم تنگ است ! روزگار چشمانم طوفانی است و در انتظار باران های سیل آساست…..

    آره !

    این روزا دلم بدجوری گرفته … چشمام منتظر یک بهونه است

                                   که هی بخواد بباره….

 عکس   شعر ،متن عاشقانه و عکسهای رمانتیک مخصوص عاشقان دلشکسته

 

خدای مهربان

گفتم: خسته ام….
گفتی: لا تقنطوا من رحمة الله…از رحمت خدا ناامید نشوید(زمر/۵۳)
گفتم:هیشکی نمی دونه تو دلم چی می گذره…
گفتی: ان الله بین المرء و قلبه…خدا حائل است میان انسان و قلبش(انفال/۲۶)
گفتم: هیچ کسی رو ندارم…
گفتی: نحن اقرب الیه من حبل الورید…ما از رگ گردن به انسان نزدیکتریم(ق/۱۶)
گفتم: ولی انگار اصلا منو فراموش کردی…
گفتی: فاذکرونی، اذکرکم…منو یاد کنید تا یاد شما باشم(بقره/۱۵۲)



نظرات شما عزیزان:

قـ ـلـ ـم خـ ـیِـ ـس
ساعت18:04---27 اسفند 1390
سال و مال و فال و حال و اصل و نسل و بخت و تخت
بادت اندر شهریاری برقرار و بر دوام
سال خرم، فال نیکو، مال وافر، حال خوش،
اصل ثابت، نسل باقی، تخت عالی، بخت رام
********سال نو مبارک********


رضا
ساعت20:23---26 دی 1390
سلام دوست عزيز مي دانيد تبادل لينك يكي از راه ها ي افزايش باز ديد مي باشد اگر مايل به تبادل لينك با سايت من هستي بيا به اين ادرس
http://irani-20.vcp.ir/?page=f253e

موفق باشي.


بهاره
ساعت9:04---10 آبان 1390
سلام عزیزم آپت فوق العاده قشنگ بود
من شما رو لینک کردم


مهسا
ساعت23:34---9 آبان 1390
سلام خوبی؟؟
من آپم
منتظرتم


سوگند
ساعت23:39---7 آبان 1390
سلاااااااااااااام داداش کوچیکه،خوبی؟مدتی بود ازت خبری نبود.خیلی ناراحتم کردی هااان.بدو بیا آپم.اگه خبر نکردم چون مشکلی تو وبلاگم پیش اومده بود.حالا بدووووووووووووو

بشار
ساعت12:51---7 آبان 1390

هر که رفت ...


پاره ای از دل ما را با خود برد ...



اما ...



او که با ماست ...



او که نرفته است ...



از او بپرسید ;


که چه می کند با دل ما ؟!


نوشا
ساعت14:56---6 آبان 1390
آخه پسر خوب اگه ازش خبر داشتم که نمی پرسیم ازش خبر داری یا نه!
باشه..بازم ممنون


تنها
ساعت0:10---6 آبان 1390
خدایا
این دلتنگی های ما را هیچ بارانی آرام نمیکند
فکری کن
اشک ما طعنه میزند به باران رحمتت ...

سلام خوبی مرسی که بهم سرزدی بخدادرگیرم واصلا وقت نکردم به به وبم سربزنم


دخمل دیوووووووووووووووووونه
ساعت23:53---5 آبان 1390
سیلام
میسی که خبرم کردی
واقعا قشنگ بودن
دمت گرم
منم اینروزا حالم گرفتس
متنفرم از پاییزو زمستون
غمگینن
اپت فوق العاده بود
مخصوصا شعرایی که واسه خدا بود
این اخریم خیلی خیلی خیلی قشنگ بود


ماه بانو
ساعت21:56---5 آبان 1390
سلام اقا مهران دل منم خیلی گرفته خیلی آپت قشنگ بود
منم آپم بیا منتظرم


نوشا
ساعت21:15---5 آبان 1390
راستی می خواستم بپرسم از سوگند(دنیای غمگین من و هستیم) خبر داری؟ نمیدونم چرا وبلاگش هر کاری می کنم نمیاد!!

نوشا
ساعت20:50---5 آبان 1390
سلام
یعنی این همه دلت گرفته؟؟؟
بذار چن تا جک بگم شاید دلت واشه!

"به غضنفر میگن یه موجود نام ببر میگه : آب جوش میگن آب جوش که موجود نیست میگه
والا من از تبریز که میومدم تو جاده نوشته بود آب جوش موجود است!"

خوشت اومد؟نه؟ خب یکی دیگه!

"از حیف نون می پرسن این شعر از کیه؟ "سعدیا مرد نکونام نمیرد هرگز"
می گه نمی دونم یه راهنمایی بکنید...
می گن اسم شاعر توی خود شعر هست.
می گه: آهان فهمیدم، جواد نکونام!"

حداقل الکی بخند من ضایع نشم خب!
آپم..اگه حالشو داشتی بیا


مرضیه
ساعت20:50---5 آبان 1390
سلاممم
هیچ من دلم از آدمای بی مرام گرفته
دنیای مجازی خیلی بهتر از دنیای خودمونه داداش
بیخیال بزرگترین انتقام از دنیا شاد بودنه داداش گلم
پس شاد باش
هوراااااااااااااااااا: X


نيلوفر
ساعت19:17---5 آبان 1390
سلام عزيزم خوبي مهران جون شرمنده من بهت سر ميزدم ولي برات نظر نميذاشتم از اين به بعد هر وقت بيام نظر ميذارم تا بدوني من هميشه به يادتم!!!

مرضیه
ساعت18:09---5 آبان 1390
سلام داداشی
چرا دلت گرفته؟؟آخ دست رو دلم گذاشتی آخه منم خیلی دلم گرفته
آپت خیلی قشنگ بود خیلیییییییی


مهلا
ساعت17:31---5 آبان 1390
_______★★★★★_______★★★★_____
_____★★★★★★★____★★★★★★__
___★★★★★★★★_★★★★★★★★★_ __
__★★★★★★★★★★★★★★★★★★ ★___
__★★★★★★★★★★★★★★★★★★ ★____
__★★★★★★★★★★★★★★★★★★ ★____
__★★★★★ قشنگ بوددددددددد ★★★★★__
___★★★★★★★★★★★★★★★★★


نیلوفر
ساعت17:08---5 آبان 1390
سلام مهران جان خوبی؟
شرمنده بخدااااااااااا.
الان لینکنت کردم.
مرسی بهم سر زدی بازم طرفای ما بیا خوشحالم می کنی


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





پنج شنبه 5 / 8 / 1390برچسب:,

  توسط مهران  |
 

 



زندگی... زندگی چون قفسی است قفسی تنگ پر از تنهایی و چه خوب است لحظه ی غفلت آن زندان بان و بعد از آن هم پرواز..... از این که این وبلاگ رو برای بازدید انتخاب کردین ممنون من مهران هستم. 18 ساله از اصفهان. ‏اميدوارم از مطالب ارائه شده خوشتون بياد. نظر یادتون نره راستی اگه با هام حرف خصوصی دارین برام ایمیل کنید حرفاتونو اینم ایمیلم: mehranzamanepoor@yahoo.com


 

داستان های زیبا
دانستنیها
شعر و متن عاشقانه
دانلود آهنگ

 

 kujaltbtj
 شرمنده......................
 داستان های کوتاه...
 تبریک و چندتا عیدی توپ...
 یه جنایت ..............................................
 عشق و ....
 حال گرفتنم بدهاااااااااااااااااااااااااااااااا
 سلاااااااااااااااااااااااااااااااااااااام
 ای خدا...
 خاطره از خودم
 دختر فدا کار
 بیان عشق
 داستان...

 

بهمن 1391
فروردين 1391
اسفند 1390
بهمن 1390
آبان 1390
مهر 1390
شهريور 1390

 

مهران

 






کیت اگزوز
زنون قوی
چراغ لیزری دوچرخه

 

پرو فایل خودم(در مورد خودم)
کیت اگزوز ریموت دار برقی
ارسال هوایی بار از چین
خرید از علی اکسپرس
الوقلیون

 

RSS 2.0

ورود اعضا:


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:

برای ثبت نام در خبرنامه ایمیل خود را وارد نمایید




آمار وب سایت:
 

بازدید امروز : 2
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 2
بازدید ماه : 191
بازدید کل : 16749
تعداد مطالب : 13
تعداد نظرات : 405
تعداد آنلاین : 1